Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Poglądowy taryfikator kar
#1
Exclamation 
Poglądowy taryfikator kar na serwerze fanimc.pl
=====================================================================================================
1.Pisemne upomnienie na czacie:
Administracja nie ma obowiązku prosić o zmianę zachowania lub kulturę na czacie. Upomnienie pisemne jest zależne tylko od dobrej woli administracji.
2.Warn(ostrzeżenie):
2.1.Spam na czacie publicznym - pisanie ciągle tej samej wiadomości (min.3), pisanie tych samych wiadomości w krótkich odstępach czasowych, odliczanie.
2.2 Flood na czacie publicznym - pisanie ciągu znaków – min. 50% wiadomości, min. długość to 5 liter.
2.3 Prośba o odblokowanie/odbanowanie innego gracza.
2.4 Griefing.
2.5 Nie poprawne użycie chatu np. (wulgaryzmy).
2.6 Proszenie administracji o przedmioty/rangi/komendy etc.
2.7 Wywoływanie spamu.
2.8 Reklamy strony / kanałów Youtube na czacie ogólnym - bez pytania administracji o zgodę.
2.9 Obraza graczy / administracji.
2.10 Prowokowanie administracji, utrudnianie pracy. 
2.11 Nie wykonywanie poleceń administratora przy eventach.
2.12 Proszenie administracji o gm'a / nadanie admina.
3.Mute (wyciszenie) - gdy gracz nie zmienił zachowania po warnie.
10m do 12h(preferowane 10m do 2h)
3.1 Spam na czacie publicznym.
3.2 Flood na czacie publicznym.
3.3 Prośba o odbanowanie innego gracza.
3.4 Nie poprawne użycie chatu Np. (Wulgaryzmy).
3.5 Proszenie administracji o przedmioty/rangi.
3.6 Wywoływanie spamu.
3.7 Reklamy strony/ kanałów Youtube na czacie ogólnym - bez pytania administracji o zgodę.
3.8 Obraza graczy / administracji.
3.9 Prowokowanie administracji, utrudnianie pracy.
3.10 Nie wykonywanie poleceń administratora przy eventach.
3.11 Proszenie administracji o gm'a/ nadanie admina.
4.Warn+ mute
10m do 12h(preferowane 10m do 2h)
4.1 Przypadkowa reklama
4.2 Rozpowszechnianie danych gracza/administratora. 
4.3 Prowokowanie graczy lub administracji do niepożądanych zachowań (używanie cheatów, spamowanie, obrażanie)
5.Ban czasowy:
1h-30 dni (preferowane 1h-7dni)
5.1 Kontynuowanie którejkolwiek z wyżej wymienionych czynności.
5.2 Spam na prywatnych wiadomościach na wniosek gracza potwierdzone screenshotami.
5.3 Próba oszustwa administratora podczas sprawdzania nielegalnych modyfikacji.
5.4 Posiadanie nielegalnych modyfikacji ale nie używanie ich.
5.5 Groźby dotyczące realnego życia, nękanie gracza/administracji.
5.6 Kopiowanie itemów / wykorzystywanie bugów serwera.
5.7 Podszywanie się pod członków administracji.
5.8 Szkodzenie serwerowi.
5.9 Kradzież innego konta - po udowodnieniu. 
5.10 Ustawianie home na innych działkach.
5.11 Podteksty na tle rasowym, używanie/budowanie znaków nazistowskich.
6.Ban/ip-ban:
6.1 Kontynuowanie którejkolwiek z wyżej wymienionych czynności.
6.2 Używanie nielegalnych modyfikacji – aura, fly, x-ray itp.
6 .3 Celowa reklama innego serwera lub innych stron nie związanych z serwerem. 
7.Kick:
7.1 Nie stosowanie się do poleceń administracji.
 
=====================================================================================================
Postanowienia końcowe:
1. Każdy gracz ma prawo odwołać się od mute lub bana trwającego powyżej 2 dni.
2. Administracja winna przechowywać dowody banów lub mute trwających powyżej 10 dni przez okres nie mniejszy niż 2 tygodnie od daty nadania kary.
3. Administracja winna na wniosek pokrzywdzonego przedstawić dowody dotyczące banów lub mute trwających powyżej 10 dni.


Twórca: Achmedzel
Uzgodnione z: artuditu
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości